Klacht: Incassobureau bij retourzending

op 11 januari 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 30 juni een Nintendo SNES Classic Mini gereserveerd bij Bol.com. Deze schijnt op 28 september verzonden naar mijn adres. Deze heeft de postbode in de tuin neergelegd onder een bank. Deze is niet direct door mij opgemerkt. Het pakket is retour gezonden, dus ben ik niet betalingsplichtig.

Gewenste Oplossing:

Incasso maatregelen per direct staken. Het is niet de eerste keer bij Bol.com dat er een retour pakket niet verwerkt wordt. Waarschijnlijk verdwijnen deze ergens in het magazijn...

Klacht is op 8 februari 2018 nog steeds niet opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 19 januari 2018 om 15:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Na aanleiding van dit bericht heb ik u een email gestuurd. Helaas heb ik hier geen reactie op mogen ontvangen. Mocht ik nog iets voor u kunnen betekenen verzoek ik u vriendelijk te reageren op mijn email. Dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

Met vriendelijke groet,
Milly van bol.com

Heeft op 08 februari 2018 om 14:58 geantwoord

Er is meerdere mailcontact geweest.
Het pakket is gewoon bij jullie aangekomen en geven dit ook toe.
Ze verschuilen zich echter achter hun eigen regels. Terwijl het begon met een fout van hunzelf.

Alle klachten die gemeld zijn door Ronaldvz