Klacht: incasso zonder toestemming

op 09 september 2016 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Nota van €91,15 ontvangen. Ik zou wegenwacht Europa standaard hebben afgesloten. 1 dag voor mijn vakantie belde ik de ANWB of dit mogelijk was af te sluiten. Ze vertelden mij dat dat alleen mogelijk is via automatische incasso. Daar wij nooit akkoord gaan met automatische incasso´s ging het hele verhaal niet door. Na terugkomt vakantie ontvang ik per post deze nota!? Met deze boodschap:”Het is helaas niet gelukt het bedrag voor onze diensten automatisch te incasseren” Nee? Goh wat raar? Had toch al duidelijk aangegeven daar geen toestemming voor te geven.

De nota hoeft niet worden voldaan en we blijven lid zoals we al 15 jaar zijn zonder automatische incasso(ook al 15 jaar). Gebeurt dit niet, dan zeggen we onze beide lidmaatschappen op en kost het de ANWB alleen maar geld en leden.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door moniekvanhees