Klacht: incasso kosten

op 01 juli 2012 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Jullie nemen rekeningen in behandeliong waarvan het betalingstermijn nog niet eens verstreken is. Nuon stuur mij naar julie en jullie sturen mij naar de nuon. Hoe kan je dan iets regelen. Jullie hebben 3 rekeningen in behandeling die nog niet eens op de deurmat lagen…toen ik jullie post kreeg wat is dat.

ik wil een regeling maar dan zonder de incasso kosten!!!! want dit is echt absurt!! jullie sturen mensen bewust de schulden in op deze manier.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

Bericht van Nuon

5 jaren geleden - Beste mevrouw Hoost, Op 2 juli 2012 heb ik u een privé bericht gestuurd, waarin ik u heb verzocht om contact met mij op te nemen. Hierop heb ik nog geen reactie mogen ontvangen. Ook heb ik een voicemail bericht voor u achtergelaten. Vriendelijk verzoek ik u om contact met mij op te nemen, zodat ik u kwestie met u kan bespreken en een oplossing kan bieden. Met vriendelijke groet, Masja Nuon Webcare

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 17 juli 2012 om 12:55 geantwoord

Geachte mevrouw Hoost,

Wij hebben meerdere pogingen gedaan om met u in contact te komen. Dit is niet gelukt. Wij sluiten daarom deze klacht. Als u nog vragen of opmerkingen heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Masja
Nuon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door vermoeid