Klacht: incasso ingeschakeld

op 03 februari 2014 over Nationale Nederlanden in de categorie Verzekering

Halverwege januari ontving ik een brief van een incasso bureau. Ik zou de maanden november en december nog niet hebben voldaan. Ik snapte er niks van want ik had in december beide maanden voldaan. Boze mail gestuurd naar Nationale Nederlanden gestuird. Antwoord was dat ik het hele jaar 2013 moeHalverwege januari ontving ik een brief van een incasso bureau. Ik zou de maanden november en december nog niet hebben voldaan. Ik snapte er niks van want ik had in december beide maanden voldaan. Boze mail gestuurd naar Nationale Nederlanden gestuird. Antwoord was dat ik het hele jaar 2013 moeizaam betaalde. Maar dat is natuurlijk geen reden om een incasso te sturen voor twee maanden die ik al betaald had. Ik kreeg zelfs via bestanden een ‘bewijs’ dat ik zelfs herinneringen had ontvangen. Die had ik dus nooit ontvangen want ik had ook gewoon betaald. Na lang heen en weer mailen ben ik zelf alles nog eens nagelopen. Ik had de maanden januari en februari niet betaald… Wel als betaald achter mijn afschrift maar nooit van de bank gegaan. Ik heb daar ook geen herinnering of wat ook gekregen. Dus die achterstallige maanden maar snel betaald.
De verzekeringsmaatschappij had die maanden dus doorgeschoven naar December.
Vreemd verhaal he? Vandaag, omdat ik via twitter negatief was geweest over hun kreeg ik meteen bericht dat de maanden waren betaald en de incasso werd ingetrokken. Toch voel ik me wel erg gepakt op deze manier. Nationale Nederlanden had mijn in januari al moeten berichten wat ze nooit hebben gedaan. Ik heb geen excuus niks ontvangen. Ik jaal al mijn verzekeringen daar weg. Waardeloze club…fraudeert en is oneerliijk

Een excuus in oeder geval.

Nationale Nederlanden

Heeft op 14 februari 2014 om 13:47 geantwoord

Wij hebben via Twitter contact gehad met mevrouw Kroese.

Er is gereageerd naar de klant en naar de tussenpersoon. Inmiddels is inderdaad alles betaald. Op 31/01/2014 heeft de klant de achterstand voldaan en het incassobureau is op de hoogte gebracht. Zij zullen geen kosten rekenen.

Ook werd later aangegeven dat de polis geroyeerd moet worden. Dit verzoek is doorgestuurd naar de polisafdeling.

Wij zullen de aanschrijvingen blokkeren.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Nederlanden in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nationale Nederlanden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door schildpad1