Klacht: incasso

Zumbo op 14 oktober 2020 over Novalnet AG in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

incasso stop zetten want ik ben geen lid meer dus hoeft ik niet te betallen

Gewenste Oplossing:

Als alles stop gezet is

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Novalnet AG over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Novalnet AG in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Novalnet AG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Novalnet AG

Heeft op 15 oktober 2020 om 12:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Zumbo

Heeft op 19 oktober 2020 om 16:10 geantwoord

Hallo mijn klacht is nog niet opgelost ben mee bijzig maar heb niet zo een vertrouwde in heb contact gehad met [email protected] omdat een week of twee geleden heb ik mij afgemeld en mijn profiel laten verwijdere en vragen ze op een kopie die ik niet heb. Daroon is nog niet opgelost. Ze hebben mooie worden maar geen daden
En dan krijg dit terug

Sehr geehrte Damen und Herren,

anbei eine Kundenanfrage zu Ihrer Bearbeitung.
Bitte antworten Sie direkt an Ihren Kunden. Dieser ist in Kopie gesetzt.

Für Fragen und Anregungen stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung.
En ik zie nergens een kopie waar ze over hebben
Groetjes

Alle klachten die gemeld zijn door Zumbo