Klacht: inboedelverzekering

op 20 december 2012 over Nationale Nederlanden in de categorie Verzekering

Wij werden enige tijd geleden als huurder van een benedenpand getroffen door een waterschade veroorzaakt door verbouwingswerkzaamheden van de pandeigenaar op de bovenliggende verdiepingen die hij om aan het bouwen was als appartementen,door een aannemer werden de werken verricht in opdracht van de huiseigenaar,met gevolg een fikse waterschade ,waardoor veel electronica sneuvelde ,en wij genoodzaakt waren onze zaak 2 dagen te sluiten.
We kregen na veel zagen een vergoeding van 1300 euro en 1000 euro eigen risico werd ingehouden,wat ik schandalig vind.De veroorzaker is bekend,en ik moet 1000 euro eigen risico afdragen voor iets waar ik niets aan kan doen,rondom belachelijk.

Wil mijn eigen risico terug,en een fatsoenlijke afwikkeling zo als het hoort,ben voor een kleine 2428 euro benadeeld geweest.

Reactie van de melder van de klacht castrooke

5 jaren geleden - Nationale Nederlanden zijn gewoon dieven,zelfs een reactie is hun teveel,ga ook andere instanties hierover aanschrijven,zoals RADAR Kunnen de mensen eens zien waar ze hun centjes aan uit geven.

Alle klachten die gemeld zijn door castrooke