Klacht: in de steek gelaten door een medewerker van ANWB

op 11 februari 2018 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Op zaterdag 10-02-2018 kwam in stil te staan lang de weg, vervolgens belde ik de anwb op en er kwam na een uur iemand aan, werd van te voren ook aangegeven dat het een uur zou duren prima.
Vlak voordat de chauffeur aankwam belde hij mij op met de vraag van waar ik precies stond, ik vroeg hem dus van welke kant komt u oprijden zodat ik de precieze richting aan kan geven, vervolgens beantwoorde deze persoon met: ik weet zelf wel waar ik rijd, ik hoef jou dat niet uit te leggen. Ik schrok hiervan en dacht Oke meneer heeft ze dag niet, ik bleef in ieder geval wel vriendelijk, want uiteindelijk heb ik zijn hulp toch nodig.
Eenmaal aangekomen, controleerde hij mijn accu en gaf aan dat de tank leeg was, ik gaf aan dat ik letterlijk 1km terug heb getankt en dat het dus echt niet aan mijn tank lag, hij lachte en zei wat heb je getankt 1 gulden? Ik zei nee heb net geen 10 euro getankt maar dat kan ook echt niet opraken na 1 km. Vervolgens zei hij weer je tank is leeg, en ik gaf hem al aan dat mijn brandstofmeter sinds dag 1 niet werkt en dat het echt niet aan mijn tank lag en dat ik zelfs een tankbon heb.

Nou vervolgens zei meneer, ik ga je slepen naar een carpool parkeerplaats en dat ik daar verder maar moest uitzoeken wie voor mij kwam tanken. Hij bleef maar vasthouden aan het lege tank gebeuren. Ik vroeg hem of hij mij naar de dichtstbijzijnde tankstation kon brengen zodat ik in ieder geval op een veilig omging ben, maar dat was te ver voor hem.
Ik vertelde meneer dat mijn telefoon is uitgevallen en ik helemaal niet kon bellen, vervolgens zei hij dat is mijn probleem niet je moet het zelf uitzoeken. Dus meneer sleepte mij naar een carpool parkeerplaats in middle of no Where in een stad waar ik nog nooit in mijn leven ben geweest, en wenste mij een fijne avond. Nou lekker is dat he!
Ik heb 4 uurtjes lang midden in de nacht buiten moet rondzwerveren voor hulp tot ik agenten tegen kwam die mij uiteindelijke een telefoontje lieten plegen zodat ik tenminste opgehaald kon worden en naar huis kan gaan.

Meneer je word echt bedankt! En dit noemt zich nou ANWB, ik zou nooit in mijn hele leven iemand zo achter laten op een plaats waar geen hond terecht komt, je hebt niet eens een voetpad zodat ik ergens naartoe kan lopen alleen maar een grote weg.

Ik dien geen klacht in omdat ik een compensatie wil of iets anders, ik wil helemaal niets voor jullie, het enige wat ik vraag is dat jullie mensen niet meer zo in de steek laten alsof wij honden zijn. Zelfs honden mag je niet in de steek laten dat is echt niet menselijk. Laat mij op ze minst een telefoontje plegen en doe niet zo associaal.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M Ouardi