Klacht: in de steek gelaten

op 16 juni 2021 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Ik heb sinds jaren geleden mijn ANWB compleet pakket, ik heb altijd begrepen van ANWB reclame dat het om degenen wie rijdt niet waar je meer rijd, mijn compleet pakket is inclusief rechtsbijstand , daarom heb ik geen rechtsbijstand afgesloten bij andere verzekeringen, ik heb sinds kort geleden een auto gekocht en jammer genoeg waren er wat mankementen met de auto, het was niet volgens de afspraken die gemaakt waren met de verkoper( Maxi Lease of JHL automotive), ik kwam met de verkoper niet uit en daarom kwam ik terug bij mijn rechtsbijstand van ANWB compleet pakket, ik was verbaasd dat de rechtsbijstand mijn een email hebben gestuurd om mij te vertellen dat ze mij helaas niet van dienst kunnen zijn omdat de verkoper geen BOVAG bedrijf is en het gaat om een bestelauto, hoe kan ik als een leek weten of een BOVAG of geen BOVAG bedrijf is, en ik heb het ook nooit eerder begrepen van de ANWB dat ik moet een zakelijke lidmaatschap afsluiten, als ik dat eerder heb geweten had ik al lang mijn lidmaatschap gewijzigd of zelfs opgezegd, nu na zoveel jaren lid zijn van ANWB en in bezet van een zogenaamd compleet pakket, word ik dus niet geholpen als ik het nodig heb, nadat ik dat e-mailtje van rechtsbijstand heb ontvangen, heb ik op 4 juni om 13:11 contact opgenomen met ANWB algemeen nummer en het verhaal uitgelegd aan mevrouw ( Arja ), zij heeft alles begrepen en probeerde mijn door te verbinden met rechtsbijstand afdeling, na 15 minuten wachten is het haar niet gelukt mij door te verbinden, ze kwam terug mij te vertellen dat het haar niet lukte en dat ik zelf kan proberen bellen naar telefoon nummer 0882693330 op een andere tijdstip omdat ze het heel druk hadden, dat heb ik inderdaad later geprobeerd en na half uur wachten kon ik iemand van die afdeling spreken, ik heb het verhaal weer uitgelecht maar ik kreeg te horen dat ze mij helaas niet kunnen helpen omdat ze mij niet kunnen vinden in het systeem en ze vond het raar dat ik door werd verbonden door de ANWB, ik was heel erg verdrietig aangezien ik heel lang aan de telefoon bleef hangen op advies van een ANWB medewerkster en later bleek dat het niet zo hoort, ik heb daarom terug gebeld naar de ANWB algemeen nummer en mevrouw (Trudy) gesproken over wat er allemaal speelde, ze wilde mij graag helpen, nog een keer lang wachten of zij contact kan opnemen met de rechtsbijstand maar haar is het weer niet gelukt en ze had mij beloofd terug te bellen dag daarna, dat heeft zij niet gedaan!, na 2 dagen belde ik weer naar ANWB om te vragen of mevrouw(Trudy) mij vergeten was, ik kreeg toevallig de medewerkster van de ANWB wie ik de eerste keer aan de lijn had op 4 juni, zij heeft mij en het verhaal nog een keer herkend en probeerde mevrouw Trudy te bereiken maar dat is niet gelukt en ze heeft mij gevraagd of ik nog 2 dagen kan wachten en ze komen bij mij zeker terug, vrijdag of zaterdag, zelf vroeg ik verbaasd of ze zaterdag ook werken en ze zei van wel, dat hebben ze weer niet gedaan!, ik werd extra boos van al de beloofden die niet zijn nagekomen door de ANWB medewerkers, maandag 14 juni om 16:08 belde ik nog een keer naar de ANWB algemeen nummer om te vragen wat er aan de hand is en waarom mevrouw (Trudy) mij heeft vergeten, de medewerkster deze keer kende haar collega Trudy niet en ze ging een tijdje weg om na te vragen, ze kwam na 33 minuten en 45 seconden terug om mij te vertellen wat ik als eerst heb gehoord van de ANWB rechtsbijstand : wij kunnen u helaas niet helpen omdat het om een zakelijke auto gaat, en niet privé, ik vraag me af waar is het verhaal van (het gaat om wie er rijd niet waarmee), ik vind het heel erg vervelend dat een vaste klant van de ANWB word zo oneerlijk behandeld, mijn lidmaatschap ging gewoon door en het geld werd jaarlijks automatisch netjes afgeschreven , later had ik niks aan zo’n pakket, dat vind ik heel erg jammer, doordat ik zo’n compleet pakket heb van ANWB waarin rechtsbijstand in zit, heb ik nergens anders een rechtsbijstand verzekering afgesloten en daardoor heb ik nu deze grote probleem. Ik ben erg ontevreden en teleurgesteld van de ANWB, tevens wil ik deze probleem opgelost krijgen, ik wil gebruik maken van mijn rechtsbijstand waar ik jaren lang voor heb betaald als een klant van de ANWB met een compleet pakket.

ik ben pas tevreden als ik geholpen word zo als het hoort en dat ik gebruik maak van mijn recht op rechtsbijstand die in mijn compleet pakket zit waar ik al jaren netjes voor heb betaald.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ayad