Klacht: In de prak gereden door verzekerde NN, maar betalen ho maar!

op 11 november 2015 over Nationale Nederlanden in de categorie Verzekering

Ik ben begin maart aangereden door een bergingswagen die verzekerd is bij NN waarna ik afgevoerd ben naar het ziekenhuis. De rechtsbijstand is er meteen opgezet waardoor NN binnen 3 maanden met een reactie moest komen. Op de uiterste dag dat NN mocht reageren werd er uiteindelijk volledige aansprakelijkheid erkend.

Begin augustus is uiteindelijk een schikkingsvoorstel gedaan. Ruim 7 weken later kwam er uiteindelijk een afwijzing met tegenvoorstel wat totaal niet redelijk was gezien de duur van het herstel (lees: nog steeds herstellend). Dus uiteraard niet mee akkoord gegaan.

We zijn wederom 7 weken verder en wederom komt er geen reactie! Hoeveel gezeik moet een ongeluk wat op de eerste plaats al niet mijn schuld was opleveren?

Ongevallen en letselschade zijn op zich al vervelend genoeg, misschien een idee om rekening te houden met de benadeelde partij?

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nationale Nederlanden over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Nederlanden in behandeling genomen

Bericht van Nationale Nederlanden

7 maanden geleden - Beste Tamara Top, Door technische oorzaken konden wij niet eerder reageren op jouw bericht. Is je klacht inmiddels via een andere weg opgelost? Groet, Eva, Webcare Nationale-Nederlanden

Alle klachten die gemeld zijn door Tamara Top