Klacht: in de maling genomen door adviseur Alex Zonneveld.

op 05 september 2016 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Teveel betaald voor een keuken.Gekocht een keuken bij keuken kampioen stadionweg in Rotterdam per 25-05-2016 voor de prijs van 8777,00 euro iedereen die bij mij is geweest zeg dat we in de maling zijn genomen gezien wat we krijgen voor deze prijs.We hebben bij een ander filiaal van keuken kampioen een prijs index gehouden dat wil zeggen een hoekkast meer plus tl verlichting inc montage en aansluiten moest ik
betalen 4250 euro we zijn 6 keer naar dat filiaal terug moeten gaan alles ging verkeerd we zouden een klompleette keuken krijgen maar dat is niet zo.dit is pure diefstal van ons spaargeld.mijn vrouw is er ziek van geworden.zou vandaag de keuken bezorgd krijgen maar kan dat niet aan.ik zit met me handen in mijn haar.RP van Eden.

Ik ben tevreden als mijn keuken kompleet geleverd wordt en dat de prijs naar een normaal nivo gaat en geen bruto prijzen die ze van het hoofd kantoor moeten handhaven.die ik wel heb betaald.dat wil zeggen dat we geen 40 % korting hebben gehad.Dan ben ik tevreden.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

Bericht van Keuken Kampioen

4 maanden geleden - Beste meneer van Eden, Ik heb begrepen dat u reeds contact heeft gehad met mijn collega in de showroom en een afspraak heeft gemaakt voor woensdag as. Mijn collega zal dit verder met u bespreken. Met vriendelijke groet, Eva - Webcare Keuken Kampioen

Reactie van de melder van de klacht van.eden

4 maanden geleden - klacht opgelost

Bericht van Keuken Kampioen

4 maanden geleden -

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 07 september 2016 om 20:04 geantwoord

Beste meneer van Eden,

Erg fijn om te vernemen dat u er met mijn collega naar tevredenheid uit bent gekomen. Indien ik u nog van dienst kan zijn verneem dit graag van u.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Eva - Webcare Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door van.eden