Klacht: in behandeling nemen onzin klachten

op 30 oktober 2017 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Lees ik een klacht over een USB kabel van de Action van onder de 2 euro..
Nee daarover moet worden getwitterd… man man man…
Ga terug naar de winkel en los het daar op!
.
ook een klacht over Greetz, als je die als klant belt of mailt krijg je altijd een goede oplossing..

Gewenste Oplossing:

Bij klachten moet de klager eerst aantonen dat ie ZELF voldoende aktie heeft ondernomen om het opgelost te krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 30 oktober 2017 om 18:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hoi Fred,

Bedankt voor je feedback. Klacht.nl is zowel voor de consument als een bedrijf een handig platform om bij een klacht samen tot een oplossing te komen. Enerzijds voor de bedrijven die in één oogopslag de NAW gegevens + gewenste oplossing van de klager kunnen inzien. Anderzijds voor de consument die al zijn/haar klachten overzichtelijk heeft en slechts eenmaal NAW gegevens hoeft in te voeren.

Met vriendelijke groet, [email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door fredheijn