Mijn Klacht:
eiland besteld half maart 2019.
Plaatsing en levering gepland op 2342019. ’s Morgens telefoon gekregen van chauffeur dat ze onderweg waren van Breda rond half 10. Maar helaas heel de dag niemand gezien. Geen levering en geen plaatsing. Telefonisch is Ikea zeer slecht bereikbaar. Hele lange wachttijden. Dan vrijdag 26419 naar klantendienst Ikea Wilrijk geweest. De goederen waren verloren gegaan was de uitleg… ze wilden me wegsturen met een nummer van een dossier en met de uitleg: we bellen u zo spoedig mogelijk terug. Ik wou niet doorgaan zonder een nieuwe afspraak. Uiteindelijk gingen ze men ten laatste maandag 29419 terugbellen. Dit was ok ik had ook nieuwe datum nl 14519. Op 14919 werden eerst de goederen door een taxidienst gewoon op straat geleverd (appartement is op gelijkvloers). Ze wilden dit niet binnen zetten. Dan kwam de plaatsingdienst. Eiland werd geplaatst maar het voorfront en het werkblad ontbrak. Ondertussen zijn we 6 dagen verder en nog van niemand iets gehoord. Sorry maar dit is er echt over. Ik zou graag willen dat het eiland zo snel mogelijk wordt afgewerkt.
ik woon daar ondertussen maar kan niets doen op mijn eiland.
Ik zou heel graag zien moest hier een financiƫle vergoeding tegenover komen te staan.
Het gaat over dossiernummer 5901989 of ordernummer 1021302263
Gewenste Oplossing:
ik ben ver van tevreden
zeer teleurgesteld en heel ontevreden
