Klacht: lodevica

op 17 april 2019 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

EEN MAAND GELEDEN EEN PRODUCT GEROUTINEERD,OP DE VOORGESCHREVEN MANIER.

NA DIVERSE EMAILS BIJ KLANTENSERVICE, NOG STEEDS GEEN BEDAG RETOUR ONTVANGEN.

Gewenste Oplossing:

ALS IK HET BETAALDE BEDRAG TERUG HEB ONTVANGEN.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Reactie van de melder van de klacht rafblauw@gmail.com

2 dagen geleden - zeer slechte service!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rafblauw@gmail.com