Klacht: Kussen RUMSMALVA geen memoryfoam

op 13 september 2019 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Kussen RUMSMALVA besteld. Volgens de beschrijving zou er memoryfoam inzitten: “Gesneden memoryfoam is zachter dan heel memoryfoam en de in repen gesneden delen vormen zich naar je hoofd en nek.”
Er zitten echter witte vlokken in en het kussen is hard en vormt zich niet naar het lichaam.
Als reactie op mijn klacht (met foto’s van de vulling) kreek ik de reactie:
“Hej Astrid,
Bedankt voor je melding over je RUMSMALVA kussen. Wat vervelend dat je niet helemaal tevreden bent met dit product!
Bij de omschrijving van dit product staat het volgende: Dit ergonomische kussen geeft je een heerlijk comfort en blijvende elasticiteit dankzij het gesneden memoryfoam aan de binnenkant. Een volgzaam kussen dat bij de meeste slaapstijlen past.
Bij dit kussen is het memoryfoam dus gesneden, wat het kussen zachter maakt. Gezien deze informatie kunnen we je melding niet verder in behandeling nemen.
Hopelijk hebben we je hiermee voldoende informatie gegeven. Heb je nog andere vragen? Neem dan gerust contact met ons op.“

Ik heb vervolgens meerdere keren, ook via een nieuw klachtenformulier, contact opgenomen, maar er volgt geen reactie.

Als er serieus op de klacht wordt gereageerd en het kussen voor een goede wordt omgeruild of ik mijn geld terugkrijg. En de omschrijving op de website moet worden aangepast.

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

22 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Astrid12