Mijn Klacht:
Vanmorgen 3x 20 minuten naar klantenservice gebeld. Niemand aan de lijn gekregen.
Schandalig voor zo’n groot concern.
Gewenste Oplossing:
Correcte service en snelle antwoorden op vragen.
Een klant heeft meerdere keren geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice van IKEA, maar kreeg niemand aan de lijn na drie keer 20 minuten te hebben gewacht. De klant vindt dit onacceptabel voor een groot bedrijf als IKEA.
Vanmorgen 3x 20 minuten naar klantenservice gebeld. Niemand aan de lijn gekregen.
Schandalig voor zo’n groot concern.
Correcte service en snelle antwoorden op vragen.
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM