Klacht: duurzaam?

j.baars op 17 april 2019 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 6.0/10 ★★★☆☆
Bedrijf IKEA
Categorie Woonwarenhuizen
Status Open
Datum 17 april 2019

Een klant van IKEA heeft geklaagd over de verpakking van een bestelling, die een grote doos bevatte die voor de helft gevuld was met plastic vulmateriaal. De klant vindt dit onacceptabel en pleit voor het gebruik van passendere verpakkingen om afval te verminderen.

Mijn Klacht:

ik kreeg een enorme doos binnen , voor de helft gevuld met het bestelde, en voor de helft met plastic om weg te gooien.
dit soort dingen kan echt niet meer, gebruik gewoon een passende doos.

Gewenste Oplossing:

een passensde doos, zonder plastic om weg te gooien.

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door j.baars
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM