Klacht: Ikea weigert klacht serieus te nemen

LindaPS op 21 februari 2021 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Op 13 januari heb ik een bestelling bi Ikea gedaan en op 19 februari (ruim 5 weken later) is mijn bestelling eindelijk bezorgd… Maar het bestelde item zat kapot in de doos, er zitten allerlei deuken in en beschadigingen op. Ik heb er netjes foto’s van gemaakt. In de veronderstelling dat ik dit dan, zou kunnen mailen naar de Ikea klantenservice. Maar wat blijkt tot mijn grote verbazing. Ikea heeft geen online klantenservice! Hoe is dit mogelijk anno 2021! Na grote ergernis en gezoek op de Ikea website heb ik eindelijk een retourformulier gevonden. Maar wat blijkt, ik moet zelf de retourkosten betalen!… Ik doe al jaren online aankopen, maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Hoe is dit mogelijk in een digitaal tijdperk! Moet ik soms een postduif sturen naar Ikea? Ik adviseer iedereen geen online aankopen te doen bij Ikea, want deze winkel voldoet niet aan de eisen van deze tijd. Het is niet dat ze een slechte klantenservice hebben. Ze hebben helemaal geen klantenservice!

Als Ikea zich gedraagt als alle grote multinationals en elke klacht in behandeling neemt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LindaPS