Klacht: Ik zou teruggebeld worden en werd niet terug gebeld (dit is al de tweede keer ivm TOON)

op 26 juni 2016 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zie hierboven. Om 10.00 uur vanmorgen zou ik terug gebeld worden, is niet gebeurd, wat wil Eneco nou,
de klant houden…?

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ze mij terugbellen met een goede optie voor TOON. Bedrag van (volgens de website) 3 jaar vast! 0,18 normaal, 0,17 dal en gas 0,60. Ik ben het nu zat. Als ze niet reageren gaan we naar een andere leverancier. We hebben al ruim 30 jaar eneco, maar ik ben er klaar mee. En een gratis Toon met alles erop en eraan. Dat hebben we wel verdiend.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 27 juni 2016 om 14:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer, mevrouw,

Graag reageer ik op uw klacht van 26 juni 2016.

Ik vind het erg rot om te vernemen dat u niet bent gebeld zoals afgesproken. Hier bieden we onze excuses voor aan. Ik zorg ervoor dat u spoedig alsnog wordt gebeld, zodat we de mogelijkheden met u kunnen bespreken. Hopelijk kunnen we u dan tevreden stellen en behouden we u als klant.

Vriendelijke groet,

Eva
Eneco Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Fam Broekhuizen