Klacht: Ik zie af van de melding van mijn klacht

op 19 mei 2016 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 20 mei 2016 om 12:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jacqie083,

U kunt uw klacht zelf afsluiten of verwijderen door in te loggen en de status van uw gemelde klacht te veranderen. Klacht is een platform dat consumenten en bedrijven bij elkaar brengt. Er zijn geen kosten verbonden aan het melden van een klacht, een betaling o.i.d. is dus niet aan de orde.

Met vriendelijke groet,
Tom
tom@klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Jacqie083