Klacht: ik wil stope mijn contract

op 10 september 2016 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

IK JAKUB JASINSKI GEB. 5-08-1995 te Polen en gewond op het adres Marktstraat 17 4131HZ in Oudenbosch MET KLANT NUMMER 40246146
IK HEB GEBELD NAAR JULIE BEDRIJF MET VRAAG OVER MIJN CONTRACT DAT WAS 24 AUGUSTUS IN DE OCHTEND EN DEZE MEVROUW GEZEGGD DAT IK HEB GEEN CONTRACT . DAT WAS NA 9 DAGEN DAT IK HEB GEMAKT AANVRAG VAN ELEKTRA EN GAS OMDAAT IK WIL OPZEGGE MIJN CONTRACT MET ENECO EN LATER NA 1 WEEK IK CHECKE NOG 1 KEER MAAR IK HEB DAT GEMAKT VIA POOLSE BOEKHOUDER EN ZIJ HEB GEZZEGD DAT MOET IK BOETA BETALEN 250 EURO !!!!!! IK BEN NIET AKKORD MET DEZE BETALING OMDAT IK HEB ALLES GOED GEDAN MAAR JULIE MEDEWERKER MAAK VOUT !!

IK WACH VOOR SNELE REACTIE VAN JULIE

MVG

Jakub

ik wil niet betalen 250 euro , het is te veel voor mij

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 12 september 2016 om 13:38 geantwoord

Beste heer,

Graag reageer ik op uw klacht van 10 september 2016.

Uit uw bericht maak ik op dat u het niet eens bent met de opzegvergoeding die we hebben berekend. Dit bedrag hebben we in rekening gebracht, omdat u het contract tussentijds heeft doorbroken. Volgens mijn gegevens heeft u eerder contact gehad met onze klantenservice en toen aangegeven dat iemand anders dit contract op uw naam heeft aangevraagd, zonder uw toestemming. Als dit het geval is, adviseren wij u om aangifte te doen bij de politie en ons een kopie van de aangifte naar ons toe te sturen. Zodra wij dit van u hebben ontvangen, kunnen we de zaak verder voor u uitzoeken.

Hopelijk kunt u ons snel van de benodige informatie voorzien.

Vriendelijke groet,

Eva