Klacht: IK WIL MIJN WELKOMSTPREMIE

op 16 juli 2016 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Binnen de termijn van 75 dagen ben ik overgestapt van Nuon naar Eneco. Door miscommunicatie tussen Nuon en Eneco is mijn contract bij Nuon eerder gestopt dan ik aangegeven had. Gevolg: boete. Door bemiddeling van Gaslicht.com (via wie ik overgestapt was) heb is de boete vervallen.
Ik had inmiddels een creditnota van 160 euro, de welkomstpremie. Die is niet uitbetaald, ondanks beloften aan mij en Gaslicht.com. Ik heb daarom het bedrag van de eindafrekening, 37 euro gestorneerd en Nuon gemaild waarom ik dat deed. Reactie: aanmaning voor 37 euro én een automatische mail dat ik binnen 5 werkdagen gebeld zou worden. Dat is niet gebeurd.

Als Nuon mij mijn welkomstpremie overmaakt minus de 37 euro van de eindafrekening.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

Bericht van Nuon

1 jaar geleden - Geachte H. Drost, op deze website lezen wij uw klacht over Nuon. We kunnen niet anders concluderen dat u volkomen gelijk heeft. Excuses voor de gang van zaken. Wij gaan ervoor zorgen dat u deze week de welkomstbonus krijgt uitbetaald. We laten u dan ook weten wanneer dit zal zijn. Met vriendelijke groet, Joeri Nuon Webcare

Bericht van Nuon

1 jaar geleden - Geachte heer Drost, Zoals afgesproken brengen wij u van het volgende op de hoogte. Wij maken binnen twee weken het bedrag van € 122,37 naar uw rekening over. Met vriendelijke groet, Eugene Nuon Webcare

Reactie van de melder van de klacht Teleurgesteld in Nuon

1 jaar geleden - Na allerlei tegenstrijdige berichten en elkaar tegensprekende toezeggingen, heb ik inmiddels de welkomstpremie ontvangen. Al met al heeft Nuon in deze zaak amateuristisch gehandeld. Dat had veel sneller (lees professioneler) gekund.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 20 juli 2016 om 09:18 geantwoord

Dank voor het uw bericht en de gegeven feedback richting ons. Met deze feedback kunnen wij het in het vervolg beter afhandelen. Ik ben blij te horen dat u aangeeft dat de welkomstpremie inmiddels is ontvangen. Als u nog andere vragen voor ons heeft, dan hoor ik dat uiteraard graag.

Richard
Nuon Webcare