Klacht: Ik wacht al twee maanden op mijn pensioen van nationale nederlanden

op 26 september 2017 over Nationale Nederlanden in de categorie Verzekering

In September dit jaar ben ik met pensioen gegaan. Tot nu toe nog geen pensioen ontvangen van n.n.

Zo spoedig mogelijk de maanden uitbetalen waar ik recht op heb n.l. augustus en september.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nationale Nederlanden over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Nederlanden in behandeling genomen

Bericht van Nationale Nederlanden

1 maand geleden - Hallo Janlan, Vervelend dat je ontevreden bent over ons. En eigenlijk is het nog vervelender dat je dit op deze website hebt moeten plaatsen. Dit betekent waarschijnlijk dat we je in eerste instantie niet hebben kunnen helpen zoals je had verwacht. Onze excuses hiervoor. We helpen je graag verder. Zou je de klacht willen sturen via onze social media kanalen? We vragen dit, omdat we via deze kanalen je beter kunnen helpen, met name door de mogelijkheid van privéberichten voor persoonlijke info. Dat kan op de volgende manieren. Facebook: Ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en dan kies voor ‘bericht versturen’. Twitter: Ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’. We nemen je klacht dan in behandeling. Wil je liever niet via Social Medial je klacht insturen, dan kun je deze ook insturen via het klachtenformulier op onze website: https://www.nn.nl/Contact/Klacht-melden.htm We begrijpen dat we een extra actie van jouw kant vragen. Hopelijk begrijp je dat we je juist naar een ander kanaal verwijzen, omdat we goede service willen bieden. Groet, Webcare Nationale-Nederlanden

Alle klachten die gemeld zijn door Janlan