Klacht: Ik mag niet betalen

op 06 oktober 2016 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Ik heb in het begin van dit jaar een cv ketel laten plaatsen via een lease contract.
Het lukt maar niet om een factuur te ontvangen.
Ik heb twee keer telefonisch telefonisch contact gehad met klantenservice.
Twee keer met het eneco installatiebedrijf
Diverse e-mails
Ik wordt niet serieus genomen.
Maar als ze er ineens bij een controle achter komen kan ik het hele bedrag in een keer ophoesten,
Reactie van Eneco, je kan dan om een betalingsregeling vragen.

Wat ik mij afvraag of ik de ketel kan laten verwijderen i.v.m. het niet nakomen van de afspraken.

Als ik mag betalen, met kwijtschelding van de maandlasten tot ik de eerste factuur ontvangt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Eneco

2 maanden geleden -

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 06 oktober 2016 om 15:15 geantwoord

Beste heer Kompier,

Ik heb uw klacht van 6 oktober 2016 in behandeling genomen. Hierin geeft u aan dat u wel wilt betalen voor de CV-ketel, maar hiervoor alsmaar geen factuur van ons ontvangt, ondanks meerdere contacten hierover.

Onze excuses voor de veroorzaakte frustraties rondom de betaling van de CV-ketel. Het is niet onze bedoeling geweest om de afspraken niet na te komen. Zelf kan ik de administratie rondom CV-ketels niet inzien. Ik heb uw klacht daarom intern uitgezet bij ons installatiebedrijf, met het verzoek de kwestie spoedig te onderzoeken en op te lossen.

Zodra we een reactie ontvangen hebben, brengen we u hiervan via deze site op de hoogte. Naar verwachting binnen uiterlijk een week, hoort u meer van ons.

Kelly, medewerkster Eneco

Alle klachten die gemeld zijn door Gert Kompier