Klacht: ik krijg geen boeken

op 14 september 2016 over Iddink in de categorie Boeken

Hallo
Ik krijg geen maatschappijleer boeken van Iddink.
Iedereen uit mijn klas heeft ze gratis gekregen. Ik niet.
Dus ik heb al 4 keer gebeld en nu kreeg ik te horen dat ik ze moet huren voor 11 euro of moet kopen voor 30 euro. Dit ga ik natuurlijk niet doen. Beetje gek dat iedereen ze gratis krijgt en ik er voor mag gaan betalen. Ook kreeg ik The Kite Runner van Iddink. Dit heb ik helemaal niet nodig. Ik heb Stepping Stones havo 4 nodig. ze zeggen dat deze er nu aan komen maar dit duurt lang en ik heb ze echt gauw nodig. Wel gek dat ik van 2 vakken de boeken niet heb gekregen en ik ze ook niet kan bestellen op de site. Kortom ik heb maatschappijleer boeken HAVO 4 nodig. Ze heten Dilemma en Dilemma havo werkboek 16/17. En Engels boeken stepping stones HAVO 4. ISBN NUmmer:
ISBN 978 – 90 – 01 – 71408 – 6. (dit moest ik ook aan de mevrouw aan de telefoon zeggen dus dan maar ook hier). succes en ik wil ze graaaaaaaaaaaag heel snel.

Ik wil de boeken snel en gratis.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Suzanne van Raaij