Klacht: Ik heb een klacht over het te lang durende probleem waar geen einde aankomt

op 29 januari 2014 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Ik heb een klacht over het te lang durende probleem waar geen einde aankomt,want ik heb op 13 december 2013 door gegeven dat ik ging verhuizen maar door omstandigheden die op 14 december zijn onstaan want in de nieuwe woning is hele grote riool lekkage geweest en heb ik op 17 december 2013 de woning opgezegd en gelijk heb ik naar eneco gebeld dat mijn verhuizing niet door gaat en heb ik gevraagd om mijn verhuizing te anuleren toen ik belde en het is nog steeds niet gebeurd en heb al 5 keer over gebeld en nog steeds is het niet opgelost en op 31 december 2013 is van mijn rekening voorschot nota van januari afgeschreven voor de nieuwe woning die heb ik terug laten storten via mijn rekening en vorige week heb ik er over gebeld en zou die open staande voorschot nota worden geanuleerd en dat is nog steeds niet gebeurd en nou toen ik gister op mijn eneco heb ingelogd zie ik dat er in eens voor februari voorschot nota is klaar gezet en nog die voorschot nota van januari er bij gerekend en dus nou willen jullie 122 euro van mijn rekening afschrijven voor een woning waar ik niet ben gaan wonen en die allang al verhuurd is aan een ander en die al daar al woont en dat vind ik niet normaal want ik woon nog steeds op mijn oude woning en daar betaal ik voor mijn stroom en gas elke maand en ga niet voor 2 woningen betalen want ik woon maar in een woning en niet op 2 woningen !!!ik woon nog steeds op het oude adres sinds 2 jaar en bijna 4 maanden en mijn verhuizing is niet door gegaan !!!!
dus zou ik willen dat er deze ellende opgelost wordt

Gewenste oplossing zou zijn als Eneco naar klanten gaat luisteren ik heb al 5 keer naar ze gebeld en het zou opgelost worden en er is nog tot nu toe niks aan gedaan ,en heb ook op Eneco.nl klacht gemeld op zondag en niemand heeft geantwoord op mijn klacht.
ik zie dat ik met mijn probleem naar kassa belbus moet gaan en naar ombudsman en consumentenbond want Eneco is echt een slecht bedrijf daar moet iets aan gedaan worden want dit is niet normaal wat ze uitvreten

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Eneco

Heeft op 31 januari 2014 om 12:55 geantwoord

Vandaag heb ik u telefonisch gesproken. Ik heb aangegeven dat de annulering op dit moment nog in de verwerking zit. Ik monitor of de annulering inderdaad juist verloopt. ook zorg ik ervoor dat er geen bedragen meer van uw rekening worden geincasseerd, voor het adres waar u niet bent gaan wonen. Verder heb ik u mijn directe telefoonnummer gegeven, mocht u verdere vragen krijgen.

Groet,
Mike, medewerker Eneco

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 31 januari 2014 om 14:40 geantwoord

ja ik ben tevreden dat mijn klacht is geholpen en hoop dat het in het systeem verwerkt wordt zo dat ik niet meer hoef te gaan klachen over Eneco,want ik ben al bijna 13 jaar lang een vaste klant van Eneco

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Eneco beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Darkraver