Klacht: iDEAL betaling na zes weken nog steeds niet teruggestort

op 23 juli 2016 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

13 juni kleding besteld via webshop en betaald. €80,95 . Na 14 dagen , ipv 5 werd er 1 T-shirt geleverd. Te last, dus teruggestuurd. Na 14 dagen nog steeds mijn geld niet terug. Moet vrij vragen om de ANWB te kunnen bellen. Eerste gesprek 35 minuten in de wacht, tweede gesprek 35 minuten in de wacht en gisteren 57 minuten !!!!! In de wacht. Heb paar weken geleden al een klacht in gediend via het kontaktformier . Geen reactie, het gesprek is gisteren geëindigd door het op de haak gooien van de ANWB werknemer. Ws omdat ik terecht opmerkte dat het anno 2016 niet kan dat zij van haar leidinggevende een lijstje moest maken van mensen die hun geld nog niet hadden teruggekregen!!!!!! Betekent dat dat mensen die niet bellen niet bekend zijn ???? Al met al, duurt het nu zes weken, en nog steeds mijn 80,95 niet terug. Ik denk erover om de hoogste baas van de ANWB die niet meer weet hoe het er op de werkvloer aan toe gaat , te informeren over deze organisatorische puinhoop binnen de webshop.

Ik ben tevreden wanneer de wachttijden minder dan een uur bedragen en ik antwoord krijg op de vraag wanneer ik mijn geld terugkrijg. In de mail van de ANWB staat binnen 14 dagen. Dat is nu zes weken. Ook zou ik het op prijs stellen wanneer de goed getrainde, maar niet empatische callcenter medewerkers eens beginnen met de woorden: sorry voor het schrikbarend lange wachten , wat kan ik voor u doen? Mijn huisarts doet dat al na zes minuten aan de lijn hangen, laat staan zoals gisteren 57 minuten. En dan de verbinding verbreken zonder een antwoord te geven.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lattrop