Klacht: Thierry Mugler navulfles

op 08 juli 2014 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

Ik heb bij ICI Paris in Venray de Thierry Mugler Alien navulfles gekocht, geweldig lekkere geur, had er al meerdere gekocht, maar dacht nu doe ik maar een fles kopen die ik kan navullen, is tenslotte goedkoper. Na een paar keer gespoten te hebben, weigerde de verstuiver en er druppelde parfum uit, dus ik naar ICI Paris in Venray, waar ik een hele goede klant ben overigens, en mijn dochter een nog betere klant in Eindhoven en omgeving, dus 2 hele goeie klanten, had bonnetje erbij dus konden ze zien dat zeker de helft eral uit was, personeel keek naar het flesje hebben er iets aan gedaan, wat weet ik niet, maar nu zou het goed zijn, ik zei maar heb hem net en is al half leeg, kunnen jullie hem niet bijvullen!!!! Nee dat konden ze niet doen, nu was de verstuiver goed. Nou dacht ik dan zal het wel, maar ik was zeker niet tevreden, ook niet de manier waarop ik weggestuurd werd. Nu gingen we weekend weg en nam de parfum Alien mee, na de reis pakte ik mijn koffertje uit en rook het al meteen, alles had gelekt in het koffer en de fles Alien was nu helemaal leeg, dus mijn verhaal klopte dus, de fles lekte ook nog. En het ergste is nog dat mijn ( niet nieuwe witte blouse) iedereen zegt natuurlijk net nieuw gekocht, vlekken inzitten die er overigens niet meer uitgaan. Koffer ruikt nog steeds maar dat ving ik niet erg. Dus wil ff aangeven dat ik helemaal niet iemand ben die meteen gaat mailen over een klacht, maar dit vind ik toch wel serieus, zeker omdat ik er meteen mee terug vengegaan. Wij zijn echte goede klanten van jullie bedrijf, daarom hoop ik ook dat dit op een fatsoenlijke manier opgelost wordt,
Grtjes Wilma cox

Heb verder geen klachten, zijn al jaren vaste klant bij jullie, maar dit moest ik toch ff aan jullie kwijt!!!!!

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ICI Paris XL

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ICI Paris XL in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ICI Paris XL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ICI Paris XL

Heeft op 10 juli 2014 om 16:28 geantwoord

Beste klant,

Om uw klacht zo snel mogelijk in behandeling te kunnen nemen, nodigen wij u uit om rechtstreeks contact te nemen met onze Infolijn per mail naar info@iciparisxl.nl of telefonisch via het nummer 0800/022.80.09

Het ICI PARIS XL team

Alle klachten die gemeld zijn door Wilma Cox