Klacht: Bedrijf onbereikbaar en ik heb nog geen retourbedrag ontvangen

Aniek Meijer op 05 maart 2018 over Ichica in de categorie Beauty & Wellness

Ik heb een defecte platenspeler ontvangen eind 2017. Deze mocht ik retourneren en dan zou ik binnen 14 dagen het geld – inclusief verzendkosten – terug gestort krijgen. Helaas heb ik nog geen geld ontvangen. Ik heb hier inmiddels een stuk of 8 mails over gestuurd en die krijg ik terug omdat de inbox van de servicedesk overbelast of overvol zit. Deze reactie krijg ik ook als ik via de website de servicedesk benader. Telefonisch zijn jullie op dit moment helemaal niet bereikbaar (het bandje geeft aan dat jullie vorige week donderdag en vrijdag onderhoud hadden, vandaag is het maandag…). Ik heb het inmiddels ook via Facebook geprobeerd, tot op heden heb ik daar nog geen reactie op gekregen. Ik begin me een beetje zorgen te maken, omdat ik met niemand van het bedrijf in contact kom.

Dat ik contact met iemand binnen het bedrijf krijg en het bedrag van €102,85 teruggestort zie

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ichica

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ichica nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door