Klacht: Bestelling 421102 van iChica nog steeds niet geleverd

op 03 februari 2014 over Ichica in de categorie Beauty & Wellness

Op 20-1-2014 kreeg ik het bericht dat mijn bestelling verstuurd was. Nu 3 weken verder nog steeds niet ontvangen. Al meerdere emails gestuurd, waar nietszeggend of helemaal niet op gereageerd wordt met de loze belofte nogmaals te verzenden en ook nog durven te beweren dat ik mijn gegevens foutief had doorgegeven en dat daarom de verzending niet had plaatsgevonden, terwijl het duidelijk op de email melding + factuur stond vermeld. Na dit te hebben gemeld op hun facebook wordt je meteen geblokkeerd, dus geen meldingen door kunnen geven dat mijn bestelling er nog steeds niet is en dit vervolgens doorgeefd via de email ook geen reactie meer krijgt waar je bestelde en betaalde goederen blijven.

Dat nu eindelijk mijn bestelling eens geleverd wordt en deze keer wel met een track en trace en niet zoals zij beweren als brievenbuspost (wat volgens mij niet eens kan) want dan zal het wel weer spoorloos verdwijnen.
Alerter reageren op email als er een klacht binnenkomt.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ichica

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ichica nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mlrr