Klacht: Slechte klantenservice

op 04 september 2019 over Iberia in de categorie Vliegmaatschappij

8 dagen geleden een ticket geboekt en een bevestiging toegestuurd gekregen. Het geld werd gereserveerd van mijn creditcard. Toen ik gisteren online wilde inchecken kreeg ik een foutmelding, de vlucht stond er wel in maar ik kon niet inchecken. Ik heb meteen de klantenservice gebeld. Wat een onvriendelijke vrouw, ze begon me heel geïrriteerd te vetellen dat de site eruit lag dat ik gewoon kon gaan inchecken op het vliegveld en toen heeft ze opgehangen in mijn oor. Vervolgens kom ik hier om half 6 ‘s-ochtends aan en heb ik geen ticket toegewezen gekregen. Ze kunnen daar niks voor mij doen, maar ik kan wel een nieuw ticket kopen via dat nummer zegt de balie, dus ik bel, maar nee dat kunnen ze ook niet. De balie zegt vervolgens weer dat dat wel kan, dus ze geven mij een nummer, maar nee weer van het kastje naar de muur gestuurd.

Ik heb nu ongelofelijk veel extra kosten gemaakt. Ik moest een nieuw retour ticket boeken wat me veel meer geld heeft gekost. Daarnaast ben ik de bestelde taxi service kwijtgeraakt wat ik nu moet betalen.

Ik heb ze nog gebeld om een klacht in te dienen, maar ik denk wat ik het ergste vind van dit alles is dat ze nooit hebben geprobeerd zich in te leven in mijn situatie of dat ze zeiden dat ze het vervelend vonden voor me, of een verontschuldiging. Elke medewerker die ik heb gesproken begon heel erg verdedigend te praten en zwaar geïrriteerd.

Mijn les hieruit is: goedkoop is duurkoop. Fijn als het allemaal goed gaat, maar als het fout gaat dan gaat het hier behoorlijk fout en zijn ze absoluut niet behulpzaam.

Ik was al tevreden geweest als er tenminste 1 iemand had gezegd: wat vervelend zeg, sorry dat het zo is gelopen. Laten we samen zoeken naar een oplossing.

Een tegemoetkoming in de extra kosten die ik heb moeten maken zou ik waarderen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iberia

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iberia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ame M