Klacht: Na vertraging dure nachtelijke taxi-rit!

op 02 juni 2019 over Iberia in de categorie Vliegmaatschappij

L.S. Na 19 mei j.l met Iberia IB 3723 en IB 8642 van A’dam via Madrid naar Granada en 22 mei terug met IB 8649 en IB 3720 terug gevlogen te zijn en bij geen enkele vlucht de (betaald voor meer beenruimte!) gereserveerde stoelen toegewezen te krijgen was er bij de laatste vlucht op woensdag 22 mei van Madrid terug naar Amsterdam Schiphol met vlucht IB 3720 een zodanige vertraging dat wij een nacht taxi hebben moeten nemen à €121,49. De normale reiskosten met de trein zouden om en nabij de € 10,- zijn geweest.

Zou er een mogelijkheid zijn om het verschil tussen treinticket (daluren pas) van € 10,- en taxi rit € 121,49, verschil € 110,- terug te krijgen? Ik heb de taxi-bon om u toe te sturen.
Wij zouden hier zeer bij gebaat zijn, ook omdat wij de extra betaling voor de betaalde beenruimte op de vluchten IB 3723 19 mei en IB 3720 22 mei voor lief nemen en niet zullen verhalen.
Anders hebben wij behoorlijk veel extra kosten gemaakt en zijn geneigd niet meer met Iberia te vliegen.
Bij voorbaat dank voor uw antwoord, met vriendelijke groet, Eric Vaarzon Morel

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iberia

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iberia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eric Vaarzon Morel