Klacht: Geld afgeschreven van de rekening, maar nooit tickets ontvangen in de mail

Frans de boer op 15 maart 2025 over Iberia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

4 augustus 2024 tickets geboekt van amsterdam naar madrid.
Het geld was afgeschreven, maar we hebben nooit tickets mogen ontvangen.
Na 9 x gebeld te hebben met de klantenservice, hebben we nog niet het geld terug ontvangen van € 350,56.
De klantenservice gaf bijv. eerst aan dat het aan mijn bank lag en het geld vast zou hebben gehouden. De bank gebeld en die gaven aan dat het daadwerkelijk naar iberia overgemaakt is.
Toen wouden ze een afschrijving hebben. Dit heb ik via de bank kunnen regelen. Nogmaals kwamen ze met een andere smoes dat ik een afschrijving met handtekening van de bank moest hebben.

Het is heel simpel, Na 10 maanden zou ik graag eindelijk mijn geld terug willen.
Door dat de website vastliep is mijn boeking niet doorgekomen en is mijn geld wel afgeschreven.
Ik lees op deze site dat hier meer mensen last van hebben gehad.

de klantenservice van iberia is heel slecht.

Gewenste Oplossing:

Graag mijn betaalde geld terug ontvangen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iberia

Reactie van de melder van de klacht Frans de boer

2 maanden geleden - Je word van het kastje naar de muur gestuurd, ookal is er hard bewijs dat ik betaald heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iberia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frans de boer