Klacht: Geannuleerd, geweigerd en kosten worden niet vergoed!

[email protected] op 12 maart 2025 over Iberia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de heenreis geannuleerde vlucht, 12 uur later vertrokken. Op de terugreis geweigerd, door gemaakte fout door Iberia tijdens omboeken heenvlucht, 24 uur later vertrokken. Schandalig te woord gestaan door Iberiamedewerkers. Heb zelf andere tickets moeten kopen en kosten worden niet vergoed door Iberia. Op klacht reageren ze niet inhoudelijk en ze betalen gemaakte kosten niet terug.

Gewenste Oplossing:

Betaling van de door mijn gemaakte extra kosten als gevolg van het door Iberia annuleren en weigeren van mijn geboekte vluchten. Daarnaast toekenning van vergoeding conform EU Verordening 261: recht op compensatie van €600 per persoon

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Iberia
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iberia

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

2 dagen geleden - Iberia gaat niet inhoudelijk in op mijn klacht en betaalt de door mij betaalde kosten als gevolg van hun annulering niet. Zeer onbetrouwbaar bedrijf!

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 dag geleden - Zeer slechte service!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iberia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]