Klacht: Al 5 dagen wachten op onze bagage

op 26 januari 2020 over Iberia in de categorie Vliegmaatschappij

21 Januari vloog ik met mijn vriendin van Barcelona naar Boston. In Boston kregen wij te horen dat onze koffers in Madrid waren en dus niet op onze bestemming. We hebben netjes een formulier op de luchthaven ingevuld. De volgende dag (22 januari) in Peru aangekomen en nog steeds geen koffer. Elke dag gemaild met de swissport USA baggage service. Onze koffers zouden gisteren op de vlucht naar Lima aankomen. Nu al weer een dag verder en nog steeds geen baggage. Wat kunnen wij nu doen? Wij zitten hier zonder kleren, hebben kosten gemaakt voor onderdak, kleding en toiletspullen. Daarnaast zitten wij al dagen vast in Lima, omdat wij een adres moesten garanderen voor de aflevering van onze bagage. Tot op heden nog geen bevestiging gehad of de bagage daadwerkelijk is aangekomen in Lima, met exacte tijden over de aflevering hiervan. Hierdoor kunnen wij onze rondreis al dagen niet voortzetten. Daarnaast is de site ook een drama, de helft werk niet, is buiten gebruik en het telefonisch contact gaat alleen in het Spaans! Slechte service!

Wij vandaag te horen krijgen wanneer de backpack er is, zodat wij onze reis voort kunnen zetten. Daarnaast eisen wij een vergoeding Conform het verdrag (internationale vergoedingen vertraging bagage langer dan 72 uur). Ook de kosten die gemaakt zijn voor het onderdak in Lima willen wij vergoed zien. Deze hadden wij niet hoeven maken, als onze bagage er op tijd was geweest.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iberia

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iberia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Myrthe bosschaart