Mijn Klacht:
THE Musthaves waar ik per jaar zo’n 1500€ uitgeef prima als het direct geleverd wordt maar heb je een klacht geen telefoon per mail duurt het 3 dagen als je al antwoord krijgt twitter reageert helemaal niet nu nieuw chat maar die werkt niet WEET JE WAT SCHAF EEN TELEFOONNUMMER AAN JE KAN DIT NIET MAKEN INTERNET STAAT VOL MET DEZE KLACHTEN DOE ER WAT AAN NU HET JULLIE NOG GOED GAAT IK SPREEK UIT ERVARING MIJN WEBSHOP GING HEEL SNEL BINNEN 3 maanden meer dan 4 x groter geworden en ik hield de klachten met het team niet bij via mail en twitter wilde nl niet investeren in een telefooncentrale maar had ik wel moeten doen een reply mail automatisch en dan tot nu toe 7 dgn niets sorry maar dat pikt niemand en ja retourkosten je koopt op de omschrijving of je neemt 2 maten omdat je het niet zeker weet wat je nu niet doet omdat je 8€ kwijt bent aan retouren, ik heb hier 4 miskopen liggen kan niet meer terug dus verkoop ik het maar voor een schijntje op Facebook ben echt vreselijk teleurgesteld
Gewenste Oplossing:
Als klachten dezelfde dag worden opgepikt en niet o we hebben het druk we proberen ( GEEN GRAP) binnen 3 tot 5 werkdagen erop terug te komen. Als ik gek ben hoor ik het graag wie vind dit normaal?
