Klacht: i 30 storing

op 14 juni 2016 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 2.5 jaar hebben wij een AEG vaatwasser. Nu de garantie is verlopen beginnen de problemen. Monteur laten komen en wat blijkt er moeten 2 slangen worden vervangen door lekkage. Volgens AEG zou dit zijn gebeurd doordat wij teveel met olijfolie zouden bakken en de resten daarvan op de borden achterblijven. Raar verhaal aangezien wij bijna nooit deze olie gebruiken. AEG blijft volharden dat dit de oorzaak is. Nu blijkt het internet met soort gelijke klachten over de AEG vaatwassers gerelateerd aan de olijfolie.
Ik dacht met AEG een kwaliteitsproduct te hebben gekocht maar helaas niets is minder waar

Gewenste Oplossing:

Compensatie voor de kosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar AEG over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat AEG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

AEG

Heeft op 15 juni 2016 om 13:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent met de geboden service. In ons systeem zien wij dat onze servicedienst niet ter plekke is geweest en het bezoek dus door een andere firma is gedaan. Wij zien geen aanleiding u tegemoet te komen door de gemaakte kosten te crediteren.

Met vriendelijke groet,

Nikki
AEG Webteam

Alle klachten die gemeld zijn door jeroen1812