Klacht: Hygiene aan boord en niet handelen van personeel

op 02 augustus 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Op 17 juli, vlucht OR 393 waren de toiletten buitengewoon smerig. Omdat het vliegtuig laat binnenkwam door het vertraagde air Singapore was er blijkbaar kort tijd om te poetsen . Te smerig voor woorden . Een steward had wel tijd om zich om het uur in te sprayen met Robijn opfris fles en aftershave boven de koppen van passagiers en in het toilet zelf. Echter het opfrissen van het toilet: daar deed hij niet aan. Terugweg op de OR 394 was het iets beter, maar nog te goor voor woorden.
Zoiets mag niet gewoon! Het personeel dient zorg te dragen ook voor dergelijke zaken . Het is vragen om een uitbraak of ziek worden. Graag alertheid op toilet hygiene ! Ronduit smerig .Hoort niet onder de stof en uitwerpselen te zitten. Veiligheid moet geborgd zijn, daar hoort oog voor hygiene bij en niet alleen als steward/stewardessen jezelf boven passagiers blijven opfrissen.

Oog voor hygiene : wc en schone stoelen .. Laat ook vaak te wensen over.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lysette Christine