Klacht: Slechte kwaliteit meubels en klantenservice

Rmadelb op 04 juni 2024 over HUUS in de categorie Internetshops - Meubels, Meubelwinkels

Maanden geleden een eettafel set gekocht.
Een ovale met 4 stoelen.
Na 3 Maanden wachten kwam dan eindelijk de set.

Bij uitpakken zagen wij direct dat de poten niet op het blad kon compleet verkeerd in elkaar gezet en geen eens gecheckt of het product wel correct bij klant terecht komt.
Dan de stoelen . De groene set miste schroefdraad waardoor schroeven niet ingedraaid konden worden.
Deze set aangemeld en retour gestuurd .
Ik gaf al direct aan dat ik geen vertrouwen had en waarom deze goederen niet gecontroleerd worden voor ze naar de klant gaan.
En geld retour was zogenaamd niet mogelijk okay dan maar weer ruilen.
Vandaag ( na de stoelen net een maandje te hebben en dat er slechts een 5 keer opgezeten is het onderstel van de laatste stoelen set gescheurd) de kwaliteit is bagger slecht. Nu heb ik onmiddellijk huus gemaild en gezegd alles op te halen en retour te ontvangen en dat ik mijn geld terug wil. Je kan mensen toch niet Maanden laten wachten geen geld terug willen storten als de kwaliteit zo bagger slecht is. De prijs is veel te hoog voor de kwaliteit wat je krijgt.

Ik hoop van harte mijn geld terug te krijgen en heb lopende bestelling verzocht te annuleren omdat ik niks meer van dit bedrijf/ fabrikant wil

Alle goederen terug en volledige geld bedrag teruggestort.

2 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over HUUS
Download hier uw brief

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HUUS

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HUUS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rmadelb