Klacht: Slechte communicatie en service

Rebeccachanel op 20 maart 2023 over HUUS in de categorie Internetshops - Meubels, Meubelwinkels

Op 22 september wilden wij een eetkamerbank bestellen die op de website tekoop stond. Wij kregen te horen dat hij niet meer beschikbaar was, maar ze hem vergeten waren van de website af te halen. De andere kleur was nog wel beschikbaar zeiden ze. Op 24 september hebben wij de andere eetkamerbank besteld. De levertijd was 6 tot 8 weken, en in de bevestiging stond dat we op de hoogte gehouden zouden worden.

Na iets meer dan 9 weken (28 november) hoorden wij nog steeds niks en hebben wij zelf contact opgenomen met Huus.nl. wij kregen te horen via de mail op 30 november dat wij nog een keer 6 tot 8 weken moesten wachten….

21 december kregen wij ineens nog een mail waarin ook weer stond dat het vanaf nu nog 6 weken ging duren.

7 weken later (9 februari) hoorden wij weer niks en namen wij zelf contact op met Huus.nl. in een terugkoppeling via de mail kregen wij te horen dat het nog 3 weken ging duren voordat de bank bij hun binnenkomt.

Iets meer dan 3 weken later (24 februari) hoorden wij weer niks van Huus.nl en namen wij weer zelf contact op. 28 februari kregen wij een reactie op de mail dat het nog een week ging duren.

De week daarop kregen wij inderdaad een mail om de levering te plannen. Helaas kon dat niet in die week maar moest daar week een week overheen gaan… de levering planden wij in op 14 maart.

13 maart kregen wij om 16.59 een mail dat de levering niet door kon gaan omdat de betreffende chauffeur ziek zou zijn. Ik heb Huus.nl gelijk geprobeerd te bellen maar de klantenservice is dan al gesloten…

Uiteindelijk is vandaag de bank eindelijk bezorg. Het is vandaag 20 maart. Dit betekent dat wij op 4 dagen na een half jaar hebben moeten wachten terwijl de beloofde levertijd 6 tot 8 weken zou zijn. Wij vinden dit echt schandalig en absoluut geen stijl.

Overigens wel complimenten voor de chauffeur die wij hadden. Deze bood zelfs aan om te helpen tillen, terwijl overal duidelijk staat dat zij dat niet doen. Hele aardige meneer!

Iets van een bedrag terug op onze rekening. Meer kan er niet gedaan worden

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HUUS

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HUUS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rebeccachanel