Klacht: Maandenlang wachten op bestelling

Michael Aken, van op 30 december 2020 over HUUS in de categorie Internetshops - Meubels, Meubelwinkels

1 oktober 2020 heb ik een eethoek besteld bij Huus. Super mooi en er werd een levertijd van 2-4 weken gegarandeerd op de eettafel en stoelen en 4-6 weken op de bank. Ik heb na vier weken niets gehoord van het bedrijf en heb zelf contact opgenomen met de vraag of de tafel en stoelen die week nog geleverd worden. Het antwoord was: uw stoelen zijn al wel binnen, maar de tafel heeft vertraging en wanneer die binnenkomt bij ons, wordt er pas een leveringsafspraak met u gemaakt. Ik kreeg de mail om een levering te plannen op 2 december. De levertijd was dus minimaal het dubbele aantal weken dan hun belofte op de website van 2-4 weken. Erg jammer, ik keek zo uit naar de mooie volledige eethoek en dan word ik allereerst niet op de hoogte gehouden van vertraging, dit kreeg ik te horen omdat ik zelf meermaals contact heb opgenomen met Huus en ten tweede erg teleurstellende slechte service in de belofte die ze niet waar kunnen maken mbt levering.

Nu moet ik nog steeds de eetkamerbank geleverd krijgen (4-6 weken levertijd staat en stond op de website). Ik kreeg eind november te horen dat er veel drukte is in de decembermaand met bestellen. Dat begrijp ik en ik zou er alle begrip voor hebben dat het dan een paar dagen later geleverd wordt én dat je daar dan vanuit het bedrijf een update over krijgt ipv dat ik al weken zelf contact moet opnemen. Maar terugkomend op de drukte in de decembermaand; ik begrijp dat het langer kan duren als ik eind november/december een bestelling plaats, maar ik heb de bestelling 1 oktober al geplaatst en dan zou het voor december al binnen moeten zijn.

Nu heb ik door weer contact vanuit mijn kant richting Huus begin december te horen gekregen dat de bank voor eind december geleverd zou worden. Al veel te laat, maar toch ergens nog een beetje hoopvol en blij dat de bank dan in ieder geval voor het nieuwe jaar toch niet binnen zou staan. Maar ook die belofte was een leugen. Ik kreeg op 24 december namelijk een mailtje met:

Het plannen van een leverdatum: Je bestelling wordt hier op 8 januari opgehaald. Over de levering van je bestelling neemt transportbedrijf Driesen binnen 2 weken na aangegeven datum contact met je op, zodat jullie samen kunnen plannen wanneer je HUUS meubelen worden gebracht.

Ik heb veel geduld, maar nu is het toch echt op door Huus en haar bar slechte service. Dit betekent dat mijn bestelling op z’n vroegst ergens eind januari geleverd wordt. Nu geloof ik daar natuurlijk niks meer van, dit zal wel weer rond februari/maart worden.

Mijn klacht is denk ik duidelijk… Ik wacht maanden op een bestelling die al maanden ervoor geleverd had moeten zijn.

Als ik deze week nog het laatste deel van mijn bestelling ontvang en 20% van het totaalbedrag van de bestelling teruggestort krijg op mijn rekening.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HUUS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anneschoonen