Klacht: foute info doorgegeven aan postnl en beschadigde kast

Slegerssinead op 03 februari 2022 over HUUS in de categorie Internetshops - Meubels, Meubelwinkels

Ik heb bij huus.nl een mooie buffetkast besteld. Hier had ik al een erg lange tijd mijn oog op. Op 27 januari lag de kast al bij post nl. Op 2 januari kon de kast geleverd worden. Hier heb ik dus uiteraard ook vrij voor genomen. Tot mijn grote teluerstelling kreeg ik rond 11:40 een telefoontje van PostNL waar een mevrouw me vertelde dat huus het verkeerde gewicht had opegegeven en dat mijn pakket dus niet meegenomen kon worden. Uiteraard had ik me verheugd op de kast maar het ergste is nog dat ik er vrij voor had gemomen. Met de mevrouw van PostNL over mogelijkghedem gehad. Ze gaf aan dat er alsnog dezelfde dag geleverd kon worden mits huus er een express order van zou maken. Ik ben uiteraard meteen met huus gaan bellen. Hier werd mij verteld dat ze het met de superviser ging bespreken en me dan meer info zou geven. Uiteindelijk kreeg ik een mailtje waatrin gezegd werd dat ze het aan iemand anders had overgedragen en dat het opgepakt zou worden maar dus niet vandaag meer. Ondertussen weer postnl gebeld om te checken of het mailtje met de express order vanuit huus goed was doorgekomen. Hier konden ze me geen info over geven. Het werd duidelijk, ik had voor niks vrij genomen. De dag daarna heb ik wederom vrij moeten nemen aangezien er een express order op de kast was gekomen. Dit betekend dat hij meteen meegeladen kan worden. Helaas bleek dit niet zo te zijn. Door de goede hulp van postNL kon de kast alsnog vandaag geleverd worden. Ik was uiteraard erg blij en opgelucht. Tot wederom een grote teleurstelling zich voordeed. De kast was flink beschadigd. Een houte hoek is afgebroken (Het hoekje niet teruggevonden in de beschermende piepschuim/karton) dat moet betekenen dat het bij het inpakken al duidelijk was. Ik ben erg ontevreden over de hele ervaring en vind het ook jammer dat ik deze klacht moet schrijven, maar ik weet anders ook niet meer wat ik met de frustratie moet doen.

Ik heb 1199 euro uitgegeven, een werkdag voor niks moeten opgeven (en de dag daarna ook waar mijn baas niet al te blij mee was). Ik ben dus veel tijd en geld misgelopen. IK zou het wel zo netjes vanuit huus vinden als hier een compensatie tegenoverstaat. Zoals bijvoorbeeld een artikel voor de helft van de prijs (mits dit een normale prijs is uiteraard) bijvoorbeeld iets van 300 euro voor 150.
Dit was het eerste wat in mij opkwam. Als huus met een andere mogelijkheid komt ben ik natuurlijk erg benieuwd naar wat dit is. Alvast erg bedankt. Met vriendelijke groet, Slegers.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HUUS

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HUUS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Slegerssinead