Klacht: compensatie geld word niet uitbetaald.

Kim053 op 01 april 2025 over HUUS in de categorie Internetshops - Meubels, Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 14 maart werd er beloofd de compensatie binnen 14 dagen uit te betalen, inmiddels zijn we op dag 18 en is er nog geen cent overgemaakt.. het is niet de eerste keer! want alle meubelen die we besteld hadden bij Huus zijn al beschadigd geleverd, een grote schande met een hele kleine compensatie wat je dan krijgt want een meubel opnieuw leveren weigeren ze!

de compensatie van 80 euro tegenover een meubel van 1099 euro vind ik echt niet netjes gezien de vele beschadigingen maar ja… ze komen dus ook nog eens hun compensatie uitbetaling niet tegemoet! inmiddels denk ik dat ik maar een advocaat in de arm moet gaan nemen hier voor!

Gewenste Oplossing:

compensatie per direct uitbetaald krijgen en nog een extra compensatie voor het lange wachten dat de afspraak niet word nagekomen! want ook de eettafel is kapot en ook daar krijg ik geen reactie op.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HUUS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HUUS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kim053