Klacht: Beschadigde tafel

Joyce Daemen op 06 juni 2022 over HUUS in de categorie Internetshops - Meubels, Meubelwinkels

Na retour aanvraag kreeg ik gelijk een aanbod vergoeding van 50 euro. Tafel ニ koste 460 euro. Wie koopt een nieuwe tafel om deze nog te moeten opknappen voor wel 50 euro. En tegen een lelijke tafek aanzitten kijken ook niet. Heel onbeschoft om gelijk een vergoeding aan te bieden terwijl er staat gratis retouren. Ik eis een nieuwe tafel. En deze keer onbeschadigd. En niet zelf naar boven te moeten brengen aangezien ik dan niet goed kan controleren op beschadigingen. Op mijn mail wordt niet meer gereageerd en gat over op naar mijn rechtsbijstand. Mailverkeer is aanwezig.

Nieuwe tafel omgeruild. Wordt afgeleverd in de woning zelf en bekeken op beschadigingen. Vervolgens kan de oude tafel weer meegenomen worden. Ze mogen zelf de tafel naar boven en beneden brengen. Die verantwoordelijkheid ligt nu bij hun zelf. Aangezien de chauffeur rolt met de tafels. Handig als je een ronde tafel hebt zei die nog!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HUUS

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HUUS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joyce Daemen