Klacht: onterecht betalen

op 11 november 2019 over huurexpert.nl in de categorie Verhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij de inschrijving heb ik gekozen voor de optie om een maand in geschreven te staan en middels ideal betaald voor die maand. Ze hebben ten onrechte een maand later afgeschreven zonder dat ik ze daartoe toestemming had geschreven en zonder dat ik had aangegeven dat ik wenste te verlengen. ik heb het bedrag laten storneren. Ze claimen een mail gestuurd te hebben,waarin ze zouden hebben aangegeven dat ze overgaan tot verlenging. Ik heb meerdere malen per mail aangegeven niet akkoord te zijn en de genoemde mail niet te te hebben ontvangen, verder heb ik ze gevraagd om een bewijs.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat het verschuldigde bedrag op 0 komt te staan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over huurexpert.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over huurexpert.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ksenia Havrylova