Klacht: HP laptop garantie

op 30 september 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 22-11-2016 een HP laptop gekocht, (aankoopprijs 525,00) welke eind mei 2017 opeens niet meer open of dicht ging wegens een defect scharnier. De laptop met garantie is in juli bij MediaMarkt Maastricht aangeboden voor reparatie. Echter vallen de reparatiekosten niet onder de garantie en ik ontving een prijsopgave voor reparatie van € 254,08. Dit niet betaald en later in september nogmaals bij MediaMarkt in Heerlen aangeboden. Ook hier kreeg ik een opgave van € 244,46. Volgens Madiamarkt vallen deze kosten niet onder de garantie. Het scharnier werkt niet naar behoren,, waardoor het beeldscherm zowat uit elkaar wordt getrokken. Een ICT-medewerker in Heerlen gaf aan, dat hij kon zien dat er geen sporen van vandalisme of val-sporen aanwezig zijn. Ook hij was van mening dat de reparatie onder de garantie zou vallen. Hoe kan Mediamarkt dan zeggen dat ik hier geen garantie heb.
Kan ik hiermee naar HP? Graag uw mening wat ik moet doen.

als reparatie kosteloos wordt gedaan, omdat ik garantie heb.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeanla