Geboden Oplossing:
Goedemorgen mevrouw Annema,
Dank u voor uw bericht.
U geeft aan uw reservering direct te hebben geannuleerd. We hebben de boeking bekeken, en zien dat deze na 6 dagen is geannuleerd.
De kamer kan, indien op tijd, kosteloos geannuleerd worden. De servicekosten zijn echter niet restitueerbaar en dienen te allen
tijde betaald te worden, ongeacht de reservering wordt gebruikt of als de reservering wordt geannuleerd.
Wij begrijpen uit uw reactie dat de voorwaarden u niet geheel duidelijk zijn geweest en vinden dit erg vervelend.
Wij trachten zo duidelijk mogelijk te zijn in onze voorwaarden en geven daarom veelvuldig aan tijdens het boekingsproces dat
er servicekosten van toepassing zijn die niet restitueerbaar zijn. Met het maken van de reservering bent u met deze voorwaarden
akkoord gegaan. Het annuleren van de reservering ontslaat u dus niet van de verplichting om de servicekosten te betalen.
Uiteraard staan wij open voor suggesties om het onze voorwaarden nog duidelijker te communiceren. Indien u deze met ons wilt delen dan vernemen wij
deze graag van u.
Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en zien uw betaling graag tegemoet.
Met vriendelijke groet, team/hotels.nl