Klachten over Hotels.nl

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Hotels.nl in de categorie Hotels. Mocht u ook een klacht willen indienen over Hotels.nl... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Nog 48 klachten nodig voor een plaats in de categorie Hotels

100%
2 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
2 klachten opgelost
10.0 /10
1 stemmen
1

Tijdslijn

Reserveringskosten

Klacht van op 26 juli 2017 over Hotels.nl in de categorie Hotels

Ondanks een directe annulering moet ik wel reserveringskosten betalen, waar op de boekingssite niet over werd gesproken, later bij het boeken wel, maar niet op gelet omdat op de site staat dat annuleren GRATIS is, met duidelijke letters! Lees meer

Annulering

Klacht van op 09 februari 2017 over Hotels.nl in de categorie Hotels

Beste heer, mevrouw, Op vrijdag 5 februari heb ik een boeking geplaatst bij jullie bedrijf. Ik heb specifiek aangegeven gebruik te willen maken van de aanbieding van 5 februari tot en met 6 februari. Ik kreeg maar geen bevestiging dat de... Lees meer

Vieze hotelkamer

Klacht van op 05 mei 2016 over Hotels.nl in de categorie Hotels

Het hotel De Weyman in Santpoort-Noord is geboekt via hotels .nl, nr 176286. De kamer was heel erg vies, o.a haren van iemand anders op een kussen. Maar ook kapot meubilair, gordijnen die in de hoeken los hingen en vol... Lees meer

In één keer geannuleerd

Klacht van op 18 december 2015 over Hotels.nl in de categorie Hotels

Hotels.nl heeft omdat zij van mening waren dat de tarieven onjuist waren mijn hotelovernachting bij Van der Valk in Tiel opeens geannuleerd. Een foutje geven zij aan. Uiteraard was de geboekte prijs laag; maar daar er zo'n 41 superdeals te... Lees meer