Klachten over Hotels.nl

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Hotels.nl in de categorie Hotels. Mocht u ook een klacht willen indienen over Hotels.nl... Lees meer >

0% van alle klachten opgelost. Nog 50 klachten nodig voor een plaats in de categorie Hotels

0%
0 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
0 klachten opgelost
1.0 /10
3 stemmen
3

Tijdslijn

Reserveringskosten

Klacht van op 26 juli 2017 over Hotels.nl in de categorie Hotels

Ondanks een directe annulering moet ik wel reserveringskosten betalen, waar op de boekingssite niet over werd gesproken, later bij het boeken wel, maar niet op gelet omdat op de site staat dat annuleren GRATIS is, met duidelijke letters! Lees meer

In één keer geannuleerd

Klacht van op 18 december 2015 over Hotels.nl in de categorie Hotels

Hotels.nl heeft omdat zij van mening waren dat de tarieven onjuist waren mijn hotelovernachting bij Van der Valk in Tiel opeens geannuleerd. Een foutje geven zij aan. Uiteraard was de geboekte prijs laag; maar daar er zo'n 41 superdeals te... Lees meer

Wij boekten via Hotels.nl een kamer in het HOTEL PLATO te Scheveningen. Daarbij gaven wij aan via Visacard te betalen en gaven ons cardnummer op. Deze zou direct belast worden daar het een non-refundable booking betrof. Toen wij aankwamen moesten we... Lees meer