Klacht: hotel tuxpan cuba

op 15 april 2019 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

goededag het zit mijn nog steeds dwars hoe jullie met een klacht omgaan ik ben december januari na hotel tuxpan geweest ik
kom daar soms 3tot4 keer per jaar ik had geklaagd over het eten dat was gewoon slecht in juli vorig jaar ook al toen heb ik voedselvergiftiging opgelopen in December was het rouw en koud ik kom er al jaren maar de laatste 2 keren ging het niet goed ik zou weer gaan 6 april toen kreeg ik bericht via Dreizen dat ik geweigerd werd door het hotel wat daar de reden van is is mijn niet bekent en wil dit toch graag weten ik krijg massaal vriendschapverzoeken op facebook van het personeel van het hotel ik kan daar met iedereen goed overweg ze zagen mijn ook als hun familie
ik gedraag me niet a sociaal ik ben geen drinker dus alleen omdat ik geklaagd heb over het eten ben ik niet welkom? dat lijkt mijn onwaarschijnlijk
en dan krijg ik een bon van 50euro en is de kous daarmee af? sorry ik ben niet te koop en heb daarom Dreizen gevraagd de bon terug te sturen de reden wil ik weten van mijn weigering en niet het is een serieuze reden maar de echte reden en wil ook dat jullie deze achter halen want dit is wel de gemakkelijkste weg

wanneer ik de ware reden weet van de weigering van hotel tuxpan

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marianne59@