Klacht: hotel op ile de Re

op 04 februari 2014 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste

ik heb een weekje geboekt voor 2 personen via booking.com

in hotel “P’tit Dej-Hotel Ile-de-Re” van 10 – 17 augustus 2014 prijs 882 €

Nu blijkt rechtstreeks boeken via de website van het hotel 770 € te kosten , zelfde kamer zelfde week !!

Verschil van 112 € is toch een beetje teveel van het goede

Vriendelijke groeten

Gewenste Oplossing:

Geld terug (of toch een stuk) of opzegbaar ipv niet opzegbaar etc ....

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door booking.com in behandeling genomen

Bericht van booking.com

3 jaren geleden - Goedendag, Wij willen u onze welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak. Wij zullen uw klacht meteen in behandeling nemen en zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Angela Booking.com Customer Service Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat booking.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

booking.com

Heeft op 04 februari 2014 om 17:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

We zijn persoonlijk met u in contact geweest om uw klacht dienovereenkomstig te adresseren.

Mocht u verder nog vragen schroomt u dan niet om wederom contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,
Angela
Booking.com Customer Service Team

Heeft op 05 februari 2014 om 05:46 geantwoord

Oplossing : niks aan te doen, dus ik zal in het vervolg EERST op de website van het hotel kijken en dan pas op booking.com
Vriendelijke groeten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van booking.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door CHRISBUYL