Klacht: Hotel deed niet aan de voorwaarden

op 18 maart 2020 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Ik had een hotel in Londen geboekt van 6-3-2020 tm 8-3-2020.
Toen ik en mijn dochter daar aankwamen was het te vies om te verblijven op de kamer. De toilette zat nog onder de urine er lagen nog haren op de vloer en er zaten haren tegen de tegels en de douchebak was vies.
Ik ben er toen iemand bij gaan halen. Hij zei het is te stoffig. Ik zei kijk maar eens goed op de badkamer. Toen ging hij een handdoek pakken wie normaal voor gasten is en met een spuitbusje ging het een beetje poetsen. Ik zei ik accepteer dit niet.kunnen we iets regelen. Hij zei nee .kom morgen.maar terug dan is de baas er. Wij zijn toen naar een ander hotel gegaan. Zijn daar verbleven. Zijn de volgende dag teruggegaan ,maar weer was er geen baas . Hij zei morgen is hij er vanaf 11.00 uur. Wij weer terug geen baas te bekennen.de man zei maandag is hij er . Maar toen waren wij al thuis. Wehebben wel onze gegevens en klacht in een scheutje geschreven. Die man zei dan neemt hij nog contact met u op. Maar we hebben nog steeds niks gehoord. Ik hulp dat U voor ons iets kan betekenen en dat ik mijn geld terug kan krijgen. Want ik heb nu voor 2 hotels betaald.
Ik hoor het graag van U.

Als ik geld terugkrijg

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jolanda van Gerven